lørdag 24. januar 2009

Barnehagen m.m










Hei hei alle sammen!








Nå er regnværet over! Det har regnet og vært storm her siden mandag kveld... Blåste villt!!!








Sola skinner ute, og hvis vi er kalde inne i leiligheten så går vi ut og varmer oss, for det er alltid varmere ute enn inne...








Jeg har jobbet i barnehagen hele uka nå, og ungane er bare skjønne... De er herlige... Alle barna har mer eller mindre krøller... Siden barna begynner på skolen med engang de fyller tre så er alle barna veldige små. Vi har to på syv måneder og så går det oppover til nesten tre. de har mye emr ansvar her enn det barna har i Norge, og jeg tror de fort blir voksne her... Jeg har fått veldig god kontakt med barna, men noen har jeg selvfølgelig fått bedre kontakt med enn andre...








Nå skal jeg og Merethe ut og kjøpe innesko og varme gensere, for i barnehagen er det veldig kaldt.. Så dett var dett for nå.
Sjekk bildene av noen av barna... Det øverste er av meg og søte sjenerte Cheryl, og så er det et av Danica (7mnd), og et av mitt hjertebarn Ademaro og nederst er det herlige Giulia...

4 kommentarer:

  1. her snør det hele dagen......
    hilsen harald

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Endelig er nett og telefonforbindelsen oppe og går igjen her hos oss, blir sånn passe desperat når en har vært uten ei uke og enda mer... Godt å se at du koser deg og trives med jobbinga!
    Styremøte for lokalet i kveld, -og slappe-av-dag i morra:)
    Heidi

    SvarSlett
  3. høres ut som du har det fint da:) morsom erfaring å få.
    kan vi ikke finne på noe når du kommer hjem?
    du må jo se babyn min vettu. hehe.
    morsomt at jeg og svigerinna di har termin så likt, egentlig ganske merkelig:P
    men har du fortsatt nettby? så kan vi snakkes der, istedenfor på mobil det blir vel greit dyrt. hilsen sofie:)

    SvarSlett
  4. Harald: IKKE misunnelig på snøen, men hadde vært gøy å tatt noen hopp i bakken da...

    Heidi: Uten telefon og nett duger helten ikke... Hehe, pga snø da eller? Eller trær over ledninger eller hva? Ja jeg trives veldig meg jobben, herlige små barn..

    Sofie: Vil gjerne finne på noe når jeg kommer hjem ja! Vil jo selvfølgelig se babyen ja... Det blir koselig! Får se hvem som får baby først da;)

    Har nettby ja. Chica89

    Artig å høre fra deg og se at du er inne på bloggen min...
    Klem

    SvarSlett