lørdag 10. januar 2009

Jeg skal til Malta!

Nå er det nesten akkurat en uke til jeg drar fra kalde Norge, og havner på dt lit varmere stedet Malta... Skal bo i en by som heter St. Julians der, og jobbe i en barnehage et lite stykke unna. Vi er tre stykker som reiser sammen, og vi skal bo i samme leilighet der nede. Vi søkte alle sammen til opplæringskontoret, siden vi er lærlinger, og vi kom med! Det er gjennom et prosjekt som heter Leonardo Da Vinci - programmet, og de støtter oss også litt.

Jeg gleder og gruer meg!


3 kommentarer:

  1. ja, det blir ikke mange igjen av dere i Malerød familien her i Norge snart..... emigrerer jo for en kortere eller lengre periode nesten alle sammen jo. men det blir sikkert gøy!! nyt de siste dagene i Norge. ps: det er meldt snø nå...
    helmer theodorius

    SvarSlett
  2. Nå tar du snart av du også!! Håper reisa di går like fint som min... Blir artig å ha en blogg å følge for meg også da;o) kan lese og kommentere på hverandres, så er vi ihvertfall sikret at vi får noen haha... Harald ser foreløpig ut til å være flink med kommentarene da;o) kjekt med en hengiven svoger hehe.. klem

    SvarSlett
  3. vi venter på oppdatering mens snøen laver ned her i Vestfold...snart 40 cm nå.....
    har du ikke landet enda kanskje!!!!!!!!!!
    helmer

    SvarSlett