lørdag 7. mars 2009

Besøk fra Norge..



Jaja, da har det gått en uke igjen! Tida går
veldig fort... 6 Uker igjen til vi skal hjem igjen til Norge...


Idag var det strålende solskinn på morgenen slik at tøyet
ble tørt, og så begynte det å hagle slik at tøyet ble litt vått
før vi fikk tatt det inn og nå er det solskinn og blå himmel
igjen.... Veldig skiftende vær her nede!

Randi Kristine og Linda var på besøk her fra mandag
til fredag, og vi fant på litt av hvert! På det første bildet
er vi i Barraca Gardens i Valletta, der vi så på utsikten og
omtrent ble blåst avgårde... Vi var først på markedet i
Valletta og shoppet litt og gikk rundt og kikket. Deretter
bar det av sted til gamlebyen, Mdina.




Her sitter vi med utsikt over nesten 1/3 av Malta faktisk!
Vi bestillte kaker og varme drikker og koste oss... Tror nok
de opplevde det at man spiser mye her nede! (Det gjør i alle
fall Merethe og jeg:o))



Alt i alt så hadde vi en knall- uke, (med bare en liten uheldig epsiode...) med mye farting og shopping... Det var utrolig koselig å ha besøk av dere!


Ellers har vi vært å kikket på et treningssenter som vi tenkte vi skulle begynne å trene litt på... Stor sal med treningsutstyr, og et svømmebasseng og boblebad! Det blir bra, tror kanskje vi drar dit i morgen... Nå får jeg gå å handle litt snart, trenger mat:o)

2 kommentarer:

  1. Heisann!!!
    Det va bare heilt knall!!! Skikkeli kjekt å besøka deg!!! :) Ja, ukå va vilt bra!! :) Eg syns nå den uheldige episoden o blei nokså komisk ittekvart... Hehe, gjett om Linda ska få høra det... Thihi... Kos deg masse... Eg ska trena imårå eg o... Det e no eg bare må itte denna ukå!! Thihi... Gla i deg, IH! Du e go!!! Stor klem

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere hadde det knall, hehe ble litt nysgjerrig på den "uheldige episoden" da ;o) ... Alltid moro å få besøk av kjentfolk! Hit kommer det snart en gjeng også, det nærmer seg. Til og med svogern kommer, det er ikke verst! Jepp, nå får jeg gjøre noe her. Klem

    SvarSlett