søndag 1. mars 2009

Jentekveld & marked...

Hei hei alle sammen!

Lørdagen hadde Merethe og jeg jentekveld, med mamma
mia musikk og grønnsaker og dipp... ...og ansiktsmaske...
SELVFØLGELIG!!! Er ikke noen skikkelig jentekveld uten...
Vi begynte dagen med shopping i Sliema, mest fordi jeg gjerne
ville finne kjøpesenteret der for å vise det til venninnene mine
som kommer hit til uka, men også for å bli litt kjent der selv.

Fra Sliema tok vi en STAPPFULL buss tilbake, (slitsomt å gå når
bussen er så billig:o)) og jeg havnet nesten i fanget til en gammel
mann i det bussen bråstoppet... Det var vanskelig å komme seg ut
og... Etterpå gikk vi og handlet der vi pleier, og det var da vi shoppet
dipp og grønnsaker...


Idag har vi vært på marked i Marsaxlokk og jeg har kjøpt meg ny jakke
som jeg har sett etter lenge! Fikk den veldig billig også... Vi smakte også
en del typisk maltesisk mat der, det er så mye godt!!!

(Pga. DRITTPC så kommer det et par bilder seinere...!!!!!)

Nå skal vi slappe av å legge oss tidlig...

2 kommentarer:

  1. Hey ;o) Litt merkelig at du er langt hjemmefra og jeg er langt hjemmefra, og begge opplever vidt forskjellige ting! Bare at det er karneval og kaldt om kvelden som er likt ser det ut som ;o) Hvem venninner kommer da? Vet at RK tenker seg nedover, men kin fleir? HAHA jeg har visst nesten aldri hatt en ORDENTLIG jentekveld trur jeg, såvidt skjedd i mitt liv at jeg har prøvd ansiktsmaske... Vel, Håkon sover alt, og jeg er også helmax trøtt. Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det er litt rart det...

    Hørt at Gunvor er gravid da? WOW!!! Gleder meg:o)

    Nå ser du jo hvem som har vært her, altså RK og Linda. Nå kommer jo mamma og pappa til fredagen da... Det blir koselig!

    Ja ansiktsmaske ja.. Vi prøver å finne på litt forskjellige ting for alt er så rutine her... Masse jobbing... Og Mye søvn og mat! hehe..

    Håper du har det bra, søs!! Klem

    SvarSlett