torsdag 26. mars 2009

Mamma og pappa på besøk

Vet det er lenge siden, hverdagen er stressende noen ganger...



Siden sist så har mamma og pappa vært her! De kom fredag den 13. mars, (ja, alt gikk bra...) og de ble til den 19. (Og ja, det er pappas bursdag!)

Når de landet, så måtte de vente litt på meg som kom med vanen fra jobben, og jeg hadde allerede ordnet taxi som vi tok. (Kjekt å kjenne noen, Alfred!!!!)









Vi dro rett til hotellet for at de skulle få legge fra seg bagasjen og sånn, deretter gikk vi til leiligheten min. De bodde i en by som heter Sliema, og vi gikk til byen der jeg bor som heter St. Julians! Spreke vi... Hehe, byene ligger så tett ved siden av hverandre at vi brukte vel en 25min på å gå vanlig å ta litt bilder....


Etter at de hadde sett leiligheten vår og hilst på Merethe så gikk vi alle fire på yndlingsrestauranten vår Estilo og spiste. Der er det alltid fantastisk god mat!!!!


Det ble tidlig kvelden den dagen, men så gikk det ett i ett resten av uka.
Klarer ikke å skille dagene helt fra hverandre, så må bare oppsummere litt:




Vi dro til Valletta, Baracca Gardens (med utsikt over "the three cities" og hovedhavna på malta, båtur rundt flere havner: Pieta, Msida, Valletta, "the three cities".

Vi dro til Gozo! Der hadde ikke Merethe og jeg vært heller så det var jo veldig gøy å få sett! Der så vi Azure Windows, Calypso Cave, Chita Della m.m. Når vi kjørte ferja så fikk vi også sett Comina, en bitte liten øy med en håndfull innbyggere...


Vi dro til Mdina og kikket rundt der. Spiste veldig god toast og Merethe og jeg måtte ha et stykke av verdens beste sjokoladekake!!! Jeg har spist der før, og jeg anbefaler til alle: Spis sjokoladekake på Fontanella i Mdina...





Ellers dro vi til Mellieha og gikk litt på stranden og slappet av og ble litt solbrente...

Før de dro fikk pappa en gave av meg som han kunne kose seg med på flyet:o)

Håper dere hadde en fin tur ned hit, vi hadde det i alle fall veldig koselig! (Skal hilse fra Merethe og si det samme...)

2 kommentarer:

  1. jeg vil ogsaa ha dem paa besoek... ;o/ Bra dere hadde det fint da! Klem herfra, naa i ettermiddag kommer en gjeng norske hit, det blir stas! Anne M

    SvarSlett
  2. Haha, jeg hadde de på besøk istedet for deg:o)
    hehe, neida... De hadde det veldig fint her tror jeg, og det var koselig å ha besøk av dem! Har hørt litt fra mamma om at de har dratt ned til Peru ja... Misunnelig... Jeg vil også til Peru, jeg hadde det så knallbra der!!!! Klem IH

    SvarSlett